met N97 gratis internetten ?

kun je met de N97 gratis internetten ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Verbindingen: WLAN (Wi-Fi), Micro-USB, Bluetooth.
-GPS: ingebouwde GPS ontvanger met ondersteuning voor A-GPS. met wifi kun je tog wel gratis ?

Het beste antwoord

om wat dingetjes samen te vatten van andere antwoorden:
1. Dit toestel heeft wifi, je kunt dus via je eigen draadloze thuisnetwerk internetten zonder daar extra kosten voor je gsm-abo voor te betalen. Je kunt dan ook op andere plekken waar je gratis wifi hebt (cafes e.d.) gebruik maken van internet, maar wifi is natuurlijk niet overal.
2. Als je via een andere verbinding (UMTS of gewone lijn) met je gsm wilt internetten kost je dat geld. Je betaalt per Mb of je koopt een bundel in, dit betaal je aan de provider van je gsmabonnement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je een mobiel bedoeld? Dat ligt aan de abonnement die je hebt niet aan het mobiel die je hebt. Ik betaal bijv. 2.50 in de maand voor onbeperkt internet helemaal gratis voor de rest. Dat ligt voorderest helemaal aan je provider.

Toegevoegd na 6 minuten:
ohw ik heb bij 1mobiel gratis internet gehad echt helemaal gratis niks nada nopes en niet eens een abonnement! ik denk dat dat een foutje was ofzo. Gewoon puur geluk! Totdat dat mobieltje het begaf dat was echt jammer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is nog nooit iets gratis geweest, dus op de 1 of andere manier betaal je altijd alles zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Voor niets gaat de zon op" luidt het gezegde en dat gaat hier ook op. Ik heb nog nooit van gratis internet gehoord en ik kan mij niet bedenken dat dat bij een N97 anders is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA! Net als met de iPhone. Maar dan moet je wel zeker zijn dat je op wi-fi of WLan zit> (dat zijn netwerken van een ander)
zit je op G3 of iets anders dan betaal je wel!!!

LET HIER DUS GOED OP
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let op als je het op deze manier doet. Als je redelijkerwijs kunt weten dat dat netwerk niet voor jou bedoeld is (bijvoorbeeld een onbeveiligd persoonlijk netwerk van je buren) dan is dit computervredebreuk. Dit is een misdrijf, en je kan ervoor vervolgd worden. Zo'n actie is de digitale variant van zomaar ongevraagd en zonder toestemming het huis van een ander binnenlopen als je erachter komt dat de deur niet op slot zit. En dan ook nog lekker gaat zitten chillen op hun bank, urenlang tv gaat kijken en een boterhammetje smeert op hun aanrecht.
AWM
14 jaar geleden
De soep wordt niet zo heet gegeten in de praktijk.
Veel devices connecten automatisch op het sterkste netwerk. Laat ze je daar maar eens voor veroordelen.
Nog los van het feit dat de eigenaar van het netwerk niet kunt zien wie je bent, tenzij hij een heuse expert is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@SuzyQ, helemaal mee eens.
nee, je moet wel een extra abonnemen aanvragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij niet hoor!!