De oudere.
Waar je nog alleen mee kon bellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je ermee wilt doen (foto's maken, mp-3 of alleen maar bellen). Is dus geen eenduidend antwoord op te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
HTC Diamond :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt eraan wat je er allemaal mee wil doen, alleen bellen, mailen, telebankieren etc etc etc
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt eraan wat je wilt, weet niet wat voor jou een must is maar de n95 en de n82 zijn fijne toestellen met veel mogelijkheden

groetjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is denk ik heel persoonlijk.
Zelf heb ik de E71 die wat meer gericht is op de zakelijke markt. Maar ik vind het een fijne telefoon en ik zou niet meer een andere willen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt eraan wat je wilt.
ikzelf heb lang getwijfeld over de E71, het is de G1 android telefoon geworden (type ik dit bericht nu mee)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De allereerste, niet kapot te krijgen en fatastische snake op beschikbaar. Wat heb ik me toch vele uren vermaakt met die snake :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er gaat niks boven een klassieke nokia
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De best verkopende GSM ooit: Nokia 1100
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat wanneer je aan 1000 mobiele bellers de vraag zou stellen: Wat denk je dat de best verkopende GSM ooit is?, er maar weinigen de Nokia 1100 zouden noemen.

De Motorola RAZR en Nokia 6310 zouden veel vaker genoemd worden, maar toch is die eer weggelegd voor de Nokia 1100 met meer dan 200 miljoen verkochte exemplaren sinds de introductie in 2003.

Sterker nog; de Nokia 1100 serie is formeel zelfs het best verkopende gadget ter wereld. Die aantallen zetten alle groots aangekondigde berichten over de meer dan 50 miljoen verkochte RAZR,s 10 miljoen Chocolate's, 100 miljoen iPod's en 115 mijoen verkochte Playstation 2 consoles ineens in een heel ander daglicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
n79 even wachten nog
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk de Nokia N97, moet nog uitkomen maar wordt nu al getipt als het beste toestel van de nokia N series
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan alleen de 6310(i) zijn!! Een toestel waar nog steeds dagelijks vraag naar is, en ook nog steeds (refurbished) verkocht wordt.
- Lange standby tijd (een week)
- crashed niet (zoals veel nokia's tegenwoordig)
- start snel op
- perfecte afmetingen om mee te bellen, en toch niet te groot in je broekzak
enz. enz.

Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik zelf ook nieuwe toestellen met zoveel mogelijk (on)zinvolle functies. Heb op het moment een iPhone 3G en ben erg benieuwd naar de nieuwe iPhone die waarschijnlijk over een aantal maanden (speculaties) uitkomt.

Maar je vraag is: Wat is de beste Nokia telefoon? En dat is de 6310(i)...Als telefoon is deze gewoon het beste wat Nokia ooit gemaakt heeft. Wat is op dit moment de beste Nokia smartphone? Is een geheel andere vraag.

(De 1100 serie is inderdaad meer verkocht, maar dat betekend niet automatisch dat dit het beste toestel is. Wel een leuk weetje en linkje!)