Smsje komt niet aan?

Ik heb al ongeveer anderhalf jaar een abonnement bij vodafone, en het is me tot nu toe goed bevallen.
Maar sinds kort komt het heel vaak voor dat als ik een smsje stuur dat langer is dan pagina, dat die niet aankomt?!
Ik heb het gevraagd aan mijn vriendin, en ze zegt dat het licht van haar mobiel wel gaat branden, maar dat ze niks krijgt verder?
weet iemand wat ik hier aan kan doen, want om elke keer die lange smsjes driedubbel te moeten sturen kost me eigenlijk wat te veel beltegoed..

Toegevoegd na 4 minuten:
Mijn vriendin heeft overigens net een nieuwe mobiel, dus daar kan het misschien ook door komen..
maar dan klopt het volgens mij alsnog niet helemaal, want volgens mij zou een mobiel toch echt smsjes die iets langer als normaal zijn moeten kunnen ontvangen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en je weet zeker dat het niet door haar mobiel komt?

Het beste antwoord

Via de online Vodafone-inlog kan je in elk geval al elke dag gratis twee kleine smsjes sturen. In jouw geval zou ik geen lange boodschappen meer sturen, maar ze in drie korte verdelen. Voor lange verhalen kan je beter e-mailen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, ik maak wel is gebruik van de 2 gratis smsjes per dag, maar ik vind het vreemd dat ze niet meer aankomen.. :(
Maar om de langere smsjes op te delen in kleinere smsjes lijkt me een goed idee, dan weet ik tenminste zeker dat ze aankomen!

Andere antwoorden (1)

Eén sms is maximaal 150 tekens en dan betaal je ook voor één sms. Heb je meer tekens, dan betaal je ook 2, 3 of meer sms'jes.
Kan het niet zo zijn dat ergens bij de Instellingen van de mobiel van je vriendin staat ingesteld dat een sms'je deze 150 tekens niet mag overschrijden? Waarschijnlijk is dat wel aan te passen dan. En als dat niet lukt zou ik het gewoon bij de winkel navragen waar ze hem gekocht heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het vreemde is dat het de ene keer wel aankomt en de andere keer niet..
Dus het is denk ik niet een verkeerde instelling.
Zal denk ik toch maar is terug naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn 160 tekens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
160 kan ook. Op mijn mobiel is het 150. Het gaat om het principe toch?