Waarom heeft de Iphone 3Gs geen hotspot functie gekregen en de iPhone 4 wel?

Spreek voor zich

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom jailbreak je hem niet gewoon? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's zonde, jij gaat je iPod toch ook niet jailbreaken? :P

Het beste antwoord

Dit heeft te maken met enkele technische dingen binnen de iPhone. Een hotspot maken is namelijk niet het zelfde als tethering, wat wel mogelijk is met eerdere iPhones.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet helemaal want het is zeker wel mogelijk, alleen dan moet je een Jailbreak hebben. Ik het zelf en werkt prima!

Andere antwoorden (1)

Ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt de iPhone 3GS gewoon ondersteund met deze nieuwe feature in iOS 4.3.

Echter is er nog geen enkele (grote) provider die personal hotspot direct ondersteund. Daarom zie je hem ook niet in je menu staan. Waarschijnlijk heb je T-Mobile en die ondersteund Personal Hotspot (vooralsnog) niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt: ik heb een 3GS en ik zie de optie wel in Instellingen, Algemeen, Netwerk. Wanneer ik Configureer Persoonlijke Hotspot selecteer verschijnt voor mij met Vodafone provider: Om de persoonlijke Hotspot voor deze account te activeren, neemt u contact op met vf nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal correct