Hoe stel ik een achtergrondfoto bij de nokia N8 in?

Ik heb hem sindskort maar ik snap er niks van en ik weet me god niet hoe ik een achtergrondfoto instel want ja zo een zwarte achtergrond is natuurlijk een beetje saai..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
MissBiggie
13 jaar geleden
Ik zal mijn antwoord nu in het Nederlands geven: lees de gebruikershandleiding.
MissBiggie
13 jaar geleden
Sjezus, ik geef toch gewoon een antwoord hier ... 1e antwoord wordt verwijderd, 2e antwoord wordt verplaats naar reacties ... pfffffffffffffff

Antwoorden (1)

De achtergrond wijzigen
1 Houd in het startscherm ingedrukt.
2 Selecteer Opties > Achtergrond wijzigen.
3 Selecteer de gewenste foto.
4 Selecteer Gereed.