iemand bekend met het internet bedrijf homezone?

op 21-04-2009 een gsm besteld en daarna een mail gehad
dat het niet meer leverbaar was en dat ik mn geld terug kon krijgen,daarvoor gekozen en nooit meer mn geld terug gezien na diverse mails van mijn kant

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nog niet eerder van gehoord, maar dat is niet vreemd met de bestaande hoeveelheid webwinkels. Ze lijken me redelijk legitiem, aangezien ze een bezoekadres hebben.
http://www.homezone.nl/ is een webwinkel zo te zien, maar ze hebben wel een telefoonnummer staan. Dus lijkt het me geen raar idee om ze gewoon op te bellen.

Ze zijn ingeschreven bij de KvK en hebben algemene voorwaarden die gedeponeerd moeten zijn. Checken en gewoon duidelijk zijn: Geld terug daarmee basta, volgens hen gebeurt dit binnen 30 dagen. Waarschijnlijk is er ergens iets fout gegaan in de communicatie, anders kun je gewoon naar de geschillencommissie of andere instantie.

Ik neem aan dat je de Algemene Voorwaarden zelf ook al hebt gelezen, dan weet je waar ze voor dienen te staan. Als je zeker bent dat je je geld niet terug hebt gekregen (ik heb een keer een terugboeking van Wehkamp over het hoofd gezien, helemaal kwaad gebeld, check...oeps), bellen en het oplossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij webwinkels moet je altijd kijken of ze een vaste vestiging hebben en aangesloten zijn bij kvk, soms ook handig om te kijken of ze een btw nummer hebben, hiermee kun je uitsluiten of het om een nep verkoper gaat.

voor de rest sluit ik mij aan bij bevenstaande antwoord.