hoe formateer ik mijn micro sd kaart?

Ik heb een Kingston 2G micro sd kaart gekocht en het lukt me niet om het voor elkaar te krijgen om dingen op te slaan op mijn geheugenkaart. Ik weet wel dat ik mijn kaart eerst moet formatteren maar het probleem is dat ik dat niet kan op mijn telefoon. Ik druk op formatteren en ik typ mijn beveiligingscode in en er staat: ''Ongeldige beveiligingscode.'' Terwijl ik hem wel goed had. Ik probeerde het ook te formatteren op de computer,en daar kan het wel. Ik formatteer het en het is ''voltooit''. Ik ga weer terug op mijn telefoon en er gebeurt niets. Kan iemand mij helpen? Het gaat hier over deze telefoon: LG KS360.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

Koop of leen een geheugenkaartlezer, stop daar het kaartje in, plug m via usb aan je pc en je ziet het kaartje als drivestation. Dan kun je vervolgens de kaart formatteren.

Veel pc's en laptops hebben een ingebouwde kaartlezer, dus kijk eerst of je die hebt (zit vaak een beetje verstopt).
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De goedkoopste manier is het kopen van een nieuwe 2Gb micro-sd-kaartje van het merk Transcend.Pas nog kocht ik er ook zo een en het grappige was,dat daar een piepklein roodwit plastic usb-kaartlezertje bij zat ( dus bij die prijs van 8.50 Euro)

Zo gauw dus het 2Gb kaartje in dat lezertje duwt en vervolgens in een vrij usb-poortje wijst de rest zich vanzelf,want Windows vraagt op welke wijze moet worden geopend. U beantwoordt die vraag met Open Verkener,zodat U daarna op bijv. stationsletter F drukt (met rechts) en aangeeft te willen Formatteren. Klaar !!

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb wel een lezer en een adapter maar het formatteren doet het niet. En als ik een nieuwe koop,dan lukt het zeker ook niet. Andere mensen op internet hebben ook deze fout,maar elke oplossing die er gegeven word daar lukt bij mij niet. Mijn kaart kan wel geformatteerd worden bij mijn broer zonder problemen. Dus het ligt denk ik niet aan de kaart zelf.
Gr,