blackberry appworld

hey als ik iets wil downloaden op blackberry appworld op de pc dan zegt i dat ik mijn blackberry moet aansluiten iemand een oplossing heb alle software a voor gedownload dit ook de eerste keer heb de blackberry sinds maandag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De Blackberry dus aansluiten op je pc

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt het ook beter gewoon via je blackberry zelf doen. Zonder de pc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is te sloom en heb al aangesloten maar niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je blackberry wel aangemeld bij appworld. Een account aangemaakt via je bb zelf ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja heb ik gedaan