iPhone 8g functioneert niet meer goed.

Mijn IPhone 8g doet het niet goed meer na de laatste update van Appel? Wifi en batterij werken niet meer goed. Weet iemand een oplossing??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Op welke versie zat je eerst? Misschien kan je het verhelpen door terug te gaan naar de oude versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb laatst mijn iPhone 3G terug gezet naar Whited00r firmware (gebaseerd op 3.1.3). Echt, hij is weer heerlijk snel.
Op http://www.whited00r.com/downloads.html kun je onder het kopje "Firmware download" de versie voor je iPhone downloaden. Zelf heb ik Whited00r Lite 4.2.

Het enige wat je hoeft te doen is de firmware in iTunes in te laden en je iPhone is teruggezet naar 3.1.3 + Jailbreak + iOS4 look en feel.

Als je de Full versie installeert heb je zelfs Multitasking tot je beschikking.