hoe kom ik achter het wachtwoord van me telefoon?

ik bedoel niet me pin,, maar echt een wachtwoord,
bijvoorbeeld bij drastische intstellingen,, vraagt me mobiel om een wachtwoord,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk merk telefoon ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas hele oude samsung

Het beste antwoord

Hoi

Het ene Merk noemt het 'n wachtwoord en de ander vragt gewoon om het IMEI-nummer.
IK vermoed,dat U het IMEI-nummer nodig hebt en die kun je op de volgende wijze met de volgende "truc " te pakken krijgen . Doe alsof U wilt bellen en tik exact dit in

*#06#

Vergeet dus niet het sterretje en tevens om het ergens goed op te schrijven,want dit kan later mogelijk óók belangrijk zijn bij verlies c.q. diefstal.Werkt bij 99.9% van de toestelllen.
Uw Puk-code staat vrijwel altijd genoteerd náást de simkaart. ( veelal moet je het openkrassen )Zó komt U dus achter het wachtwoord !

Succes