Vanaf 28 Januari abonnement T-mobile, kan ik hier nog vanaf komen?

Ik heb m al 2 jaar gehad en nu nog met 2 jaar verlengt, maar het is echt klere abonnement...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Kimath
13 jaar geleden
Waarom heb je het verlengt dan?

Antwoorden (5)

Nieuwe wet, ze mogen na die periode alleen nog per maand verlengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja! vertel waar ik die wet kan vinden! Dat geldt natuurlijk niet als je een abo aangaat met een telefoon erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hm..
sorry.. gaat pas 1 januari in.
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Abonnement_opzeggen_en_stilzwijgende_verlenging
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-mobile verlengt het contract sowieso niet automatisch. Als het is afgelopen kan je het ontbinden als je belt of schrijft. Maar in de vraag lees ik dat er een nieuw contract is afgesloten. Volgens mij heb je dan nog 14 dagen bedenktijd, maar dan ben je toch echt een contract aangegaan van 2 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke opzegtermijn geldt als mijn contract stilzwijgend verlengd is?
Is de looptijd van uw contract verstreken? En heeft uw aanbieder uw contract stilzwijgend verlengd? Dan geldt voor u maximaal één maand opzegtermijn. Let op: als u een nieuw aanbod heeft gekregen of als u een nieuw contract heeft getekend, heeft u waarschijnlijk weer een contract met een vaste looptijd. Dan geldt de opzegtermijn die in de algemene voorwaarden staat. Dit komt ook van de site van consuwijzer, dus volgens mij kan je er gewoon in 1 maand vanaf, als je niet een nieuw contract hebt gesloten, er staat niet bij dat dit pas in 2012 in gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Nelly: De tekst die jij aanhaalt klopt voor bedrijven die contracten stilzwijgend verlengen. De vraag ging over T-Mobile. Ik ben er al jaren klant en heb 4 contracten lopen. Deze worden volgens mij niet stilzwijgend verlengd. Althans, je betaalt gewoon door als je niet reageert, maar als je belt kan je het contract wel beëindigen of om een nieuw aanbod vragen.
klere abonnement? Kolere bedoel je?
Tja, een abonnement is een abonnement, en als je hem zelf hebt verlengt is er weinig aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt nog proberen het contract te ontbinden als je het binnen 14 dagen doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je slecht bereik heb net als ik zal ik zeker de klachten kenbaar maken.tmobile is daar best flexibel in.bij mij gaven ze 20 procent korting op het abbonement.het is beter dam niks.andere mogelijkheid is iphone afkopen,maar afkoopsom was belachelijk duur.
Succes drmee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine opheldering; een contract via internet of telefoon heb je idd een bedenkingstermijn op zitten.. Sluit je af in de winkel, je zet dan je handtekening direct en neemt direct het toestel mee, kan je niet meer van af en dan idd tenzij er een gegronde reden is.. (je hebt geen bereik bij jouw thuis is bijv. Een reden die ik nu 2 x heb meegemaakt.. Hier gaat echter wel een onderzoek aan vooraf..