wat bedoelen ze

als je een nieuw abbo. afsluit met internet tot 1209 mb en als je je limiet bijna bereid bij 90% sturen ze je een sms... Dacht dat het onbeperkt was

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Sommige aanbieders gaan limieten stellen aan het verbruik van mobiel internet. Dit komt door de grote vraag naar smartphones + internet.
Tegenwoordig kunnen veel meer mensen dit veroorloven en ik geef ze geen ongelijk. De prijzen zijn ook flink gedaald.

Maar omdat iedereen dat nu heeft. Wordt het zeg maar druk op het netwerk.
Iedereen streamt YouTube, pingt, download, internet.
Het netwerk wordt dan traag.

Sommige aanbieders hebben dan een limiet gesteld zodat men het intensief verbruik verminderd.

Maar 1209MB = laten we zeggen 1GB = veel!

Ik heb een Telfort abbo met onbeperkt internet.
Heb een keer voor de gein op mn facturen gekeken en zat altijd rond de 800MB per maand en ik gebruik internet veel op mn telefoon.

Een extraatje waarnaar je moet kijken is de downloadsnelheid.

Met T-Mobile download je met 364kbps en daar betaal je een 10tje voor dacht ik.

Neem je Telfort dan betaal je ook een 10tje maar dan download je met 700 nog wat kbps.

Meer voor je geld dus :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snelheid t-mobile klopt, prijs is 4,95 of 6,95 wil je sneller? 700 nog wat idd. Kost 5 euro extra groetjes ;)

Andere antwoorden (1)

Een telefoon ABO? Bij tmobile is internet onbeperkt de rest helaas niet