Zouden jullie deze telefoon kopen of niet? graag met argumenten.

Het gaat om de volgende telefoon: Samsung ace s5830

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Super goede telefoon wat stukken goedkoper is dan zn broer de galaxy s. alleen het beeldkwaliteit in vergelijking met de S is wat minder en de processor is iets minder snel maar je merkt er weinig van.
Ik zou hem je aanraden, echt n fijn dingetje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. Hoe is de fm?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee als ik eerlijk moet zijn! Geluid is verder wel prima. Neem wel aan dat de radio goed moet zijn;) sc6 met je keuze