Is snaptu gratis??

Ik heb onbeperkt internet op mijn telefoon nu heb ik snaptu gedownload maar als ik dan bijv via snaptu naar twitter wil gaan staat er snaptu kost zendtijd waarvoor u moet betalen..Valt dit dan toch binnen mijn bundel onbeperkt internet of worden hier extra kosten voor berekend??Ik heb zelf al met de klantenservice van telfort gebeld maar die konden mij niet verder helpen!Hopelijk kunnen jullie dat wel,alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja dat staat er bij mij ook wel eens als ik iets wil openen. Ze adviseren je dan dit alleen te doen als je een 'onbeperkt data abonnement' hebt. Dat heb je, dus t is gratis! :)