Telefoonterreur

Ik word iedere 10 minuten gebeld door het nummer 067364444400 (12 cijfers).

Na het opnemen hoor ik niets.

KPN gebeld maar zij kunnen er niets aan doen.

Tips als b.v. infofilter instellen, doorschakelen naar mobiel omdat het een sms kan zijn en op internet gevonden codes invoeren werken niet.

Hebben jullie misschien ervaring met deze terreur en een oplossing om er snel van af te komen zonder een nieuw nummer aan te vragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Ik lees dit net op een forum;

Voor alle mensen die met het probleem zitten dat ze 's nachts wakker worden gebeld door 067364444400 staat het antwoord al meerdere malen genoemd op deze pagina. Ga het menu 'berichten' van de telefoon en voer bij service centrum 2 het volgende nummer in:06736444440
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is het nummer van een SMS centrale.
Jouw toestel ondersteund dit niet, je zou hem dus zo in kunnen stellen dat hij dit nummer blokkeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is volgens mij een automatisch nummer van een pakjesbezorger. Kan je je telefoon niet zo instellen dat ie dit nummer weigert?
Vervelend, inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ... ik heb ze alle 267 gelezen
Het lijkt me een computer die contact probeert te krijgen,
vraag het eens na bij je internet provider

Toegevoegd op 25-06-2009 11:22:19
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1271746/33
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook last van dit soort spooktelefoontjes en die schijnen voornamelijk voor te komen bij bellen via een internetprovider. Ik gebruik bellen via xs4all en de helpdesk heeft me hier niet mee kunnen helpen. Het is ook wel een beetje eng, want het voelt als een check of je thuis bent.

Oplossing? Bellen via internet opzeggen en weer een normale kpn lijn nemen, als is dat dan wat duurder.

Wellicht heb je een normale lijn en is mijn ervaring niet op jouw situatie van toepassing, maar zijn alleen de problemen hetzelfde.

Succes!
paulus811