is pingen gratis op een blackberry? want bij mij doet hij het gewoon zonder blackberry internet?

en waar kan je zien wat je ping nummer is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

pingen is gratis maar wat er voor zorg dat je het doet kost wel geld, internet dus je kan niet pingen zonder internet je kan wel ergens een wifi verbinding pakken en dat is gratis internet en gratis pingen dus allemaal gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pingen is gratis, je hebt ook niet perse internet nodig, een verbinding via wifi gaat ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ping gebruiken of whatsapp. Bij ping moet je een account aanmaken en dit is dan je "nummer" waar iemand wat naar toe kan sturen. Bij whatsapp gebruikt hij je contactlijst om mensen te zoeken die dit programma ook hebben. Hier is jou normale nummer het nummer voor dit programma.
Er zijn geen verzendkosten, alleen de internet kosten(buiten wifi om)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is al bijna helemaak beabtwoord, je ping nummer vind je bij instant messaging -> blackberry messenger -> naar boven scrollen en dan klik je op hetgeen waar je ook een foto toe kan voegen dan scroll je weer iets naar beneden dn dar zie je je pingnummer staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen internet binnen je abonnement hebt word dit als extra kosten verrekend, dus je bel minuten worden normaal verrekend alleen komt daar bovenop het gebruik van internet.. Gemiddeld is dat ongeveer een euro per megabyte.