zit ping op je blackberry zelf of op je simkaart?

daarmee bedoel ik dus.. dat als ik een blackberry koop.. en er een simkaart in heb.. en vervolgens daarna een nieuwe simkaart erin heb.. heb ik dan nog wel nog steeds het zelfde ping adres?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je pin is onderdeel van je telefoon dus als je een nieuwe simkaart in je bb doet dan hou je gewoon hetzelfde pingnummer so don't worry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ping is een applicatie (iig bij Iphone) die je op je telefoon zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ping is verbonden met je telefoon dus als je een nieuwe telefoon Koop heb je ook eenandere ping