Wat is een prepaidpakket?

Ik wil een nieuwe mobiel kopen en heb een leuke gezien, er staat bij met T-mobile prepaidpakket. Wat houdt dit in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Pre- paid zegt het al: vooraf betaald.
Je koopt beltegoed vooraf.
Let op, als je al een sim kaart hebt, dat die past op die prepaidpakket met telefoon. Die hebben bijna altijd simlock.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat je niet vast zit aan een abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je belminuten / sms tegoed kunt inkopen, wanneer jij dat wilt. En zoveel je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het woord zegt het eigenlijk al: "pre- paid" "vooruit-betaald". Tegoed wat je van te voren al hebt gekocht en naderhand op maakt. Wanneer dit op is zal je nieuw tegoed moeten kopen.