Wat is de opzegtermijn bij KPN bij een mobiel data-abonnement (jaarcontract) met dongle?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik dacht 3 maanden. Maar niet 100%. Maar zorg wel dat je alles goed afzegt, met handtekening en al. Daar houden wij laatst problemen mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste jaar kan je niet opzeggen (je hebt immers een jaarcontract). Als je daarna per maand je abonnenmentsgeld betaalt, kan je ook per maand opzeggen. Gangbare regel is dat de maximale opzegtermijn gelijk moet zijn aan de betalingstermijn.
13 jaar geleden
Ik heb een mobiel abbo bij kpn en die hebben in november van 4 maanden opzegtermijn naar 1 of 2 maanden. Ik denk dat het wel het zelfde is op je dongel