Hoeveel MB verbruik je in 1minuut bij een KPN internet abboment

Toegevoegd na 16 uur:
Ik gebruik veel apps met internetverbinding. (zoals de GV app)

en af en toe een filmpje maar niet zo vaak want ik heb het idee dat dat veel MB kost om een filmpje te kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

niets.
De meeste minuten van een dag zit jij niet op internet, dus in die tijd verbruik je niets.
En op die minuten dat je wel internet, kan het niet gezegd worden, aangezien we niet weten wat je doet op internet.
Een vraag beantwoorden, verbruikt minder dan een filmpje bekijken.

Toegevoegd na 11 uur:
je vraag is echt niet te beantwoorden. Misschien is er een app die het kan meten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helemaal niks als je niks opvraagt. Met andere woorden: het gaat niet per minuut maar per MB. Moet je even op de KPN site kijken hoeveel de kosten per MB bedragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag is hoeveel MB je verbruikt in een minuut... Het aantal MB's dat jij verbruikt is natuurlijk niet tijdgebonden, en ligt er aan wat je aan het doen bent.

Je zult je vraag wat moeten verduidelijken, gaat die over 'gewoon' internet? mobiel internet?

Ik gok dat het opvragen van goeievraag.nl tussen de 0.2 en 0.4 mb zit (de hele layout etc.). Wanneer je daarna naar een nieuwe pagina gaat hoef je niet de hele layout opnieuw te downloaden, enkel de nieuwe content (tekst), wat heel erg weinig is.