Kun je van een MP4-video een 3GP-bestand maken?

Ik heb een Nokia 6300, en ik wou een filmpje die ik via de YouTube downloader op m'n computer heb gezet op m'n mobiel zetten. Dat is gelukt, mijn mobiel kan het bestand alleen niet openen. Nu zie ik in de map dat de video's die de telefoon wel af kan spelen 3GP-bestanden zijn, en het filmpje wat ik erop heb gezet een MP4-video. Kan ik dit veranderen zodat ik het filmpje wel op mijn mobiel kan afspelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Google mp4 to 3gp converter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Opnieuw downloaden en dan: .3pg achter de naam doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, ik zal 't even proberen ;) Ik laat wel weten of het gelukt is.