Is 200 mb genoeg

Ik wil een internet abonnement Van hi nemen voor Blackberry curve 8520, dat abonnement Is 200 mb per maand en kost €12,50 Ik twitter vooral veel en kijk op Hyves en mail.
En verder doe ik nog wat andere dingen maar vooral twitter/Hyves/mail. Is 200 mb dan genoeg?

Toegevoegd na 8 minuten:
(ik twitter vooral wel veel)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klopt idd dat als je veel films streamt of radio luistert dat je dan veel meer verbruikt, maar zolang je dat niet doet valt het wel mee.. Zoals ik al zei: het is krap! Voor de zekerheid mss iets meer pakken, dan hoef je er ook niet zo op te letten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alleen twitteren kom je niet over de 200 MB heen!!

Antwoorden (4)

Voor de dingen die je noemt verbruik je niet veel, maar 200 MB is wel krap als je veel internet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nouja, ik denk het wel, als je niet teveel twittert of op hyves zit.
Persoonlijk zou dat voor mij te weinig zijn, aangezien ik ook nog al 'ns filmpjes op youtube bekijk en radio luister via internet met mijn blackberry.
Dan lopen de kosten al snel hoog op, en daarom is een eindeloos online abonnement niet zo'n slecht idee.
200mb per maand is niet echt veel (naar mijn idee)

Volgens mij is een minuut radio luisteren al een paar mb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone heeft daarvoor een adviestool. Geldt natuurlijk ook voor je verbruik bij Hi.
Klik maar op de hieronder genoemde bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het weinig is. Zit je erover, dan betaal je vet. Kijk anders bij vodafone die geeft 500minimaal :)