Cash4mobile.com veilig?

Ik wil mijn nokia n73 op sturen maar kan ik dit vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee, je moet die nemen van tv commercials
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dan krijg ik maar de helft van het geld
Ik heb geen ervaring met Cash4mobile maar wel met Envirofone. Deze betalen ook voor je oude telefoon, je wordt precies op de hoogte gehouden via de mail van de status van je telefoon en ze betalen binnen 3 dagen. Erg goede ervaringen mee dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
En ze betalen daar ook meer voor je oude telefoon, ik kreeg bij Envirofone bijna 30 euro meer voor m'n gsm dan bij bijvoorbeeld Zonzoo of Cash4mobile ;)