heb je een polsbandje voor je kind zo dat je je kind kan terug vind als het ploseling wegloop ook via je telefoon terug vind soort van gps

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dat soort systemen zijn er, dus ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of deze: http://www.security-systems.nl/index1.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad dichter bij huis.
Ik denk dat hij die dan af zou doen en weggooien, zonde van het geld..

Toegevoegd op 14-06-2009 20:48:08
Het lijkt me btw wel handig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn een aantal systemen, om geen reclame te maken zou ik zeggen tik op google.nl eens de volgende zoekvraag in : gps vermiste kinderen. Je ziet dan gelijk een aantal systemen verschijnen.
Je hebt ze met en zonder abo service.
Succes met je zoektocht
Bronnen: