iPhone / iPod / iPad laten ombouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kan je game's of muziek die
geld kosten gratis downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beveiliging van je iPod iPhone of iPad halen om de simlock er af te halen of om betaalde applicaties gratis te downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreaken is letterlijk gezien gewoon 'hacken' van je iPhone, iPad of iPod Touch. Je kunt er verschillende dingen mee installeren die Apple vergeten is of niet heeft aangebracht in de software van de iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreaken heeft niks met ombouwen te maken. Je installeert een programmatje op je iPod/iPhone/iPad waardoor je betaalde applicaties gratis kunt downloaden in de AppStore
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbraken is uw iphone kraken zodat je er ook andere software kunt op zetten buiten de Apple Store om. Unlocken is uw iPhone kraken zodat je ook via andere telefoonmaatschappijen kunt bellen dan deze waar de iPhone oorspronkelijk voor bedoeld was. In België zijn de iPhones steeds unlocked : men kan met alle providers bellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jonguuh dat is dat je programmas gratis op je ipod kan zetten, dit kan je rechtstreeks doen op www.jailbreakme.nl of . Com weet ik niet meer. Je kan het doen in safari als je niet hogere software hebt dan, 4.01 dit jailbreaken is tevens wel illigaal ff dat je het weet. Ik geef geen schadevergoeding als het mislukt kleine kans daarvor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
appele dingen ombouwen zodat je de muziek niet meer via ituen hoeft te doen en spellenjes gratis downloaden die je normaal moet betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je alles gratis kan doen bijv.. Spelletjes en achtergronden..!!!