Waarom is Vodafone zo duur?

Het kost minimaal 13 eurocent voor een SMSje, en het bellen is ook niet zo erg goedkoop.
Lebara heeft goede kosten, maar Vodafone vind ik toch een beetje te duur.

Waarom is dat zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeur niet xD ik moet 25 cent betalen voor smsjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergelijk Vodafone eens met de andere 'koplopers' zoals Hi, KPN, T-mobile, ... dan is Vodafone echt niet zo duur hoor. En zoals iemand hieronder al zei... het is een betrouwbaar netwerk met een goede naam die al even bestaat en ja, voor die veiligheid betaal je.
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb T-Mobile Prepaid, 1 sms is bij mij iets van 6-7 cent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Lebara heeft goede kosten, maar Vodafone vind ik toch een beetje te duur." Beetje vreemde zin. Waarom stap je niet over op Lebara? Dat bevalt je kennelijk beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 cent :-P
Sim-only met 100 sms-jes per maand (als ik minder gebruik betaal ik dus eigenlijk wel iets meer)
Bij telfort, eigenlijk netwerk of via het netwerk van KPN. (hebben minder storingen gehad dan vodafone de afgelopen jaren)

Antwoorden (7)

Omdat mensen zo gek zijn het te betalen:
Als iedereen bij een andere provider zou gaan,
moeten ze wel goedkoper worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft een goed netwerkt dat betaald moet worden. Is ook bijna in heel europa beschikbaar. Heb al bijna 10 jaar libertel/vodafone, echt super goed netwerk altijd ontvangst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafoon heeft een heel goed netwerk, ook ontvangst en snelheid van het mobiel internet is echt prima. Ik ben ook al jaren bij vodafoon en ook over contact en service heb ik niks te klagen. Heb een paar maanden geleden nog een hele mooie aanbieding gehad, met gratis blackberry en flinke korting op abonnement voor gehele contractsperiode! Ik betaal dat beetje meer graag op deze manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad omdat mensen er graag teveel voor betalen, net als bijvoorbeeld AH, die is ook duur terwijl er een Lidl en Aldi zijn die ook goed spul verkopen voor weinig ;-)
Ik zit al jaren bij Tele2 en sms voor 5 cent ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tele2 is inderdaad goedkoper, maar de service is dan ook om te huilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is echt onzin, ik heb ook al jaren telefoon en Internet van Tele2, nooit geen problemen en als ik ze bel of mail krijg ik altijd netjes antwoord.
Stap over naar blyk, super goedkoop en hoort bij Vodafone! Google maar even
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan doe je iets niet goed. Kijk eerst maar eens goed op de website. Smsjes van €0,09
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het een netwerkbereik heeft.
en mensen het betalen.

ik zou als ik jou was over stappen naar een andere provider. en een sim only abonnement nemen. mits je geen contract hebt waar je aan vast zit.

Toegevoegd na 3 minuten:
moet zijn omdat het een goed netwerkbereik heeft