hoe werkt het om een blackberry aan te schaffen via marktplaats i.v.m abonnement etc. ?????????

Ik wil een blackberry aan schaffen via marktplaats, maar ik heb nu een abo van 22,50 per maand bij vodafone.
Als ik dan een blackberry koop via marktplaats.. en je wilt goedkoop kunnen internetten moet ik dan een nieuw abo nemen?? kan je je abo altijd opzeggen?? of zit jedaar echt 2 jaar aan vast?? en hoe werkt het als ik mijn abo van vodafone zou willen veranderen.. dat ik ook kan internetten?? graag tips. groetjes Sanne.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou als ik jou was mooi wachten tot het abonnement af is gelopen. Je kan je 2 jarig abonnement alleen naar boven ( dus duurder ) afsluiten, opheffen of een ander abonnement is vaak niet mogelijk.
Een telefoon kopen op marktplaats is ook niet heel erg verstandig. Als er iets mee is, of hij raakt kapot, dan heb je alsnog niks! Daarbij, als jij een abonnement hebt bij Vodafone en je gaat daarmee internetten, dan gaat je dat heel veel geld kosten. Internetten buiten een bundel of zonder bundel is belachelijk duur, maar ozo leuk met alle gevolgen van dien. Het handigste is dat je dit abonnement houdt tot het afloopt en dan bij je nieuwe abonnement een telefoon te nemen die nieuw en dus onder de garantie valt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet geen dure apparaten die veel rondgaan op de marktplats kopen. 99% is fake, je moet eerst betalen maar je krijgt niks toegestuurd, als je er echt een wilt, koop er 1 in een winkel. En ja, aan een abbonoment van vodafone zit je de volle 2 jaar vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je via MP iets wilt kopen danmoet je zorgen dat eea simlock vrij is. Zorg dat je eerst het apparaat ziet (werkend) voordat je betaalt en plaats tp je simkaart om te kijken of eea simlockvrij is. Daarna met Voda kijken wat je mogelijkheden zijn om je abo met data uit te breiden. Kortom eerst Voda bellen voor info en dan gaan zoeken, mischien dat Voda je wel een aanbod doet als je een abo weer voor 2 jaar verlengt.