Hoe kan ik mijn gsm signaal goedkoop versterken?

Ik heb ontzettend slecht tot geen bereik binnenshuis. Zijn er mogelijkheden om het bereik te versterken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
4.7K

Antwoorden (4)

Ja, maar het is niet goedkoop!
Zie link:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is toch geen antwoord(man).
Ik vraag goedkoop!
AWM
14 jaar geleden
Oh, goedkoop!
Zeg dat dan! :)
Dan moet je op het dak gaan zitten met je mobieltje!
http://mob-com.nl/product_info.php?products_id=138

heb het zelf ook en werkt goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had dit probleem (paar jaar geleden) ook toen ik nog een Tele2 abonnement had. Naar KPN overgestapt en het probleem was meteen verholpen.

Ik weet niet of ze tegenwoordig nog steeds verschillende zendmasten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker, ga naar https://gsmversterker.nl

Hoe het werkt
Een slimme gsm signaalversterker versterkt het signaal via een buitenantenne, de gsmversterker en een ingebouwde antenne of externe binnenantenne naar uw mobiele telefoon, zodat u inpandig hetzelfde signaal ontvangt als buitenshuis.

Verder is het mogelijk om meerdere binnenantennes via een splitter te verbinden met een enkele signaalversterker zo dat indien gewenst er meerdere verdiepingen met hun eigen binnenantenne kunnen worden voorzien.

je wordt telefonsich geadviseerd door Erik.