Hoelang zit er tussen een telefoongesprek?

Ik dacht laat ik even lollig doen. Ik heb de fax gebeld. En daar zit een telefoon op. Dus ik kon tegen mezelf praten. Toch hoorde ik een klein verschilletje. In de fax kwam het net ietsje later. dus hoeveel tijd kost het om bijvoorbeeld een woordje hallo te zeggen. Hoe snel is die bij de andere telefoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Daar zit nog geen halve seconde tussen. Ga maar eens met iemand bellen die buiten staat. Dan kan je precies horen en zien hoe het gaat. Ik denk dat het zo een halve seconde is, meer zal het echt niet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je dat met een GSM doet tussen de 1 en 3 seconden.
Maar als je met een vaste lijn belt hoor je geen tijdsverschil. (enkele milliseconden)
escape
13 jaar geleden
Verschil is een halve seconde ofzo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is normaal, want de technologie is nog niet zo ver om het verschil tussen telefoon gesprek te verbeteren. Het duurt rond de een seconde.