SMS TC STOP naar 4080

Toegevoegd op 08-06-2009 15:30:41
(zie bron voor een overzicht van de diensten onder dit nummer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je was me voor :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem. Ik zag later dat Che ook al een linkje had gevonden.

Andere antwoorden (5)

Bellen met je provider, deze zal je doorverbinden met de juiste aanbieder van deze meuk...

Toegevoegd op 08-06-2009 15:35:54
OK BAD ANSWER

Vond ik zelf het makkelijkst, heb ik zo ook gedaan... Je provider is verplicht je te helpen hierbij... hoef je niet te gaan lopen struinen op internet enzo :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je provider je er goed mee heeft geholpen mag je de naam van de provider wel geven hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag dat? Kpn! Geweldige tent, staan altijd voor je klaar als je ze nodig hebt :-)
Öp onderstaande link kun je afmelden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het via de bron kunnen proberen. Met de tweede kan het misschien goedkoper, maar daar moet je er zelf even naar zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sms 'STOP' naar dat nummer.