Ik wil mijn telefoon gebruiken puur en alleen voor de voice-mail. Hoe kan dit zo goedkoop mogelijk?

Ik neem aan pre-paid. Waarbij ik niet om de 6 maanden mijn tegoed op moet maken of iets dergelijks en waarbij de voice-mail dienst gratis is. Voor de duidelijkheid; ik heb al een simlock vrije toestel. Heb hier flink naar gezocht maar kan het niks vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

een simyo-sim only prepaid lijkt mij het makkelijkst.

Bij Simyo reken je altijd af per seconde en we hanteren een starttarief. We maken geen onderscheid tussen bellen naar mobiele of
vaste nummers of het bellen naar voicemail.
Je beltegoed is onbeperkt houdbaar. Wel vragen we je om één keer per zes maanden gebruik te maken van je aansluiting. Als je
meer dan zes maanden niet belt of sms't, wordt je Simyo nummer afgesloten

Je komt er niet helemaal onderuit denk ik,elke provider heeft wel iets en dan is dit het makkelijkst.
het is een kwestie van iemand een keer per half jaar een minuutje te bellen en dan is het weer klaar voor een half jaar.

tarieven staan op de link