Geen internet op mijn Samsung Galaxy S. Van alles al geprobeerd. Wat doe ik verkeerd??

Vele malen mijn instellingen handmatig ingesteld. Ook via service van telfort , maar ik krijg geen internet. Is vanaf mijn omzetting van nummerbehoud. Nu al 6 weken bezig om internet op mijn mobiel te krijgen. Moet er wel voor betalen.
wel 10 keer met telfort gebeld.
Wie kan me helpen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Heb je het al met een andere Simkaart geprobeerd? Bijvoorbeeld van iemand die internet wel werkend heeft op zijn telefoon? Als je geen simlock op je telefoon hebt kan je iedere provider proberen, anders alleen telfort simkaarten.
Ik heb t-mobile maar nog steeds een Orange kaart (werd overgenomen door t-mobile) En nu klaagt mijn telefoon (HTC) steeds dat ik aan het roamen ben. Misschien dat dat feit (je noemt immers omzetting van nummerbehoud) je internet toegang blokkeert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet was niet op mijn kaart geactiveerd. Dit hebben ze alsnog na 6 weken gedaan. Heeft heel wat moeite en geld gekost.
Van telfort geen enkele reactie of excuus.

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beste even bij een Telfortwinkel naar binnen lopen. Ze kunnen daar de instellingen er voor je inzetten.
Als blijkt dat je toestel kapot is, kunnen zo ook gelijk de garantie voor je regelen.

Heb je al Android 2.2 op je toestel? Ook dat kunnen ze daar (gratis) voor je regelen.

http://www.telfort.nl/over/organisatie/winkels/
bamibal
13 jaar geleden
Ik heb een GS met telfort internet. Mijn instellingen:

Naam: Telfort Internet
APN: Internet
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: http://mms
MMS-proxy: 193.113.200.195
MMS-poort: 8080
MCC: 204
MNC: 12
Verificatietype: PAP
APN-type: internet+mms

Je komt in bovenstaand menu door op de knop linksonder op je gs te drukken en dan naar 'instellingen' te gaan. Daar aangekomen moet je de bovenste optie 'Draadloos en netwerken' hebben. Dan scroll je naar onderen en tik je op 'mobiele netwerken'. Dan op 'namen toegangspunten' en vervolgens op telfort. Als die er niet staat tik je weer op de knop linksonder en druk je op 'nieuwe APN'. Vervolgens stel je bovenstaande gegevens in. Dan zou het moeten werken.