ik wil een t-mobile prepaid blackberry 8520 kopen. kan ik hierin mijn sim-only doen van t-mobile? werkt dan alles?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Ja. Ik heb net een htc smart met een kpn beltegoedkaart erin gekocht, zit zelf bij hi/kpn en heb mijn eigen simkaart erin, volgens mij gaat het om de provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou wel kunnen bellen, maar voor internet en ping heb je wel een databundel nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan, want erzit een t-mobile simlock op. alleen als je een andere provider zou nemen, moet je hem simlock vrij maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans dat het werkt is 95%. Het kan nog wel eens voorkomen dat ze simkaart locken in de telefoon, een andere simkaart werkt dan niet.

Betaal nooit voor een unlock tool, vaak werken deze niet. Een gratis handleiding voor alle telefoons kun je in de bron vinden. Maar dit werkt vaak alleen voor oudere modellen.

Gr Remon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is en als ze bij T-mobile slim zijn kan dit zeker (zou verkoop pre-paid modellen stimuleren voor eigen t-mobile klanten)

Maar vraag het voor de zekerheid even in de winkel en maak ze duidelijk wat je wil!

Naast het feit of je sim-only kaart het doet in de pre-paid telefoon moet je meteen even op vragen of ze het BIS/BES (blackberry internet) op je Sim-only kaart kunnen activeren anders heb je zeer weinig aan je Blackberry!!!

Dus 2 vragen voor T-mobile

1. Werkt m'n sim-only simkaart in een pre-paidtelefoon
2. Kunnen jullie BIS/BES activeren op m'n simkaart! (Let op de kosten, kan misschien beter nieuw abonnement nemen. Met een blackberry dit ivm met kortingen en bonussen)