Hoe krijg ik weer 'service'?

Ik ben vandaag in Zeeland geweest, dan springt mijn SIM van T-Mobile naar Mobistar. maar toen ik weer terug ging naar centrum NL, doet de service van mijn sim het niet, normaal gaat hij weer gewoon naar tmobile, maar nu staat er alleen een streepje, en ik kan niet smsen of bellen, wat nu te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Uitzetten en weer aanzetten wil nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je het toestel aan- en uitgezet? Probeer de batterij eruit te halen en dan weer erin.
Mocht dit ook niet lukken zou je even kunnen wachten, misschien dat het toestel vanzelf weer op 'service' springt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vreemd. Ik woon zelf in Zeeland maar krijg alleen Mobistar als ik in België ben geweest. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je tegen een duurder tarief betaalt. Je betaalt gewoon voor een Nederlands tarief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je kunt doen is zodra je abonnement verloopt overstappen naar een andere profider.