Heb nokia 6210 hoe toetsen blokkeren en deblokkeren heb toestel gekregen.??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
10.7K

Het beste antwoord

Als het goed is druk je als eerste op de "menu" toets, en gelijk hier achteraan het "sterretje".

Let er wel op dat je dit gelijk achter elkaar doet, anders werkt het niet.

Dit geldt zowel voor blokkeren en deblokkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blokkeren: eerst de grote knop tussen het groene en rode telefoontje indrukken en daarna op de * knop onderaan links. Deblokkeren gaat ook zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de nokia site daar vind je alle handleidingen kun je ook het toestel zien