Zijn gratis sms'en wel echt gratis?

Sommige mensen zeggen dat ze niet gratis zijn omdat je er nog steeds voor moet herladen, anderen zeggen dat ze wel gratis zijn omdat je je belwaarde blijft behouden zolang je gratis sms'en niet op zijn. Wat is het nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Het beste antwoord

Ze zijn iets wat je gratis krijgt bij aankoop van een normale service. Je betaald voor deze normale service niet meer dan normaal, en de extra SMS-jes belasten je beltegoed niet.. Dus zijn ze echt gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op www.hi.nl kun je echt gratis smsjes verzenden via het internet ontzettend handig. En Hi heeft ook wel eens dagen dat je gewoon gratis mag smsen en ik heb gewoon prepaid. En dat is echt gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit zelf met een hi pripaid kaart elke keer als je tien euro of meer opwaardeert krijg je gratis smsjes ik waardeer altijd op met 20 euro en dan krijg je echt 500 smsjes gratis deze zijn alleen een maand geldig daarna gaan de smsjes pas van uw beltegoed af.het antwoord hierboven over de gratis smsjes via internet is ook leuk maar na 5 smsjes wordt je ontvanger ook bestookt met reklame daarom vindt ik dit geen optie maar om je vraag kort te beantwoorden de smsjes zijn echt gratis!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks het ontbreken van leestekens en hoofdletters, krijg je toch een plus van me ;-)
*vind ik