Wat zijn de datakosten voor Pingen?

Ik heb een Vodafone abbo met basis internet. Nu heeft mijn vrouw dit ook en ik vroeg mij af of het goedkoper is om te sms'en of te pingen. Pingen is alleen gratis als je onbeperkt internet hebt en dat hebben wij dus niet. Ik kan nergens vinden wat pingen kost als je een abbo met datalimiet hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk betaal je los per mb. Je betaald ongeveer 10cent per klik. Het kan ook zijn dat je een bundel hebt van een paar honderd mb. Daar ben je ook vrij snel doorheen. Je kan denk ik het beste onbeperkt nemen, dan kan je ook gelijk lekker internetten. Je kan ook eens de klantenservice proberen te bellen, zei kunnen precies zien welk abonnement je hebt, en wat er mogelijk is.