De telefoon van mijn moeder gaat niet over wanneer ik haar bel. Waar kan dit aan liggen?

Als ik mijn moeder bel maakt haar telefoon geen geluid; alleen het scherm geeft aan dat ze gebeld wordt.
Wanneer ze gebeld wordt door anderen reageert de telefoon normaal.
Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat zal het zijn. D';

Antwoorden (4)

misschien heeft ze gepersonaliseerde beltonen aan staan en staat bij jouw nummer het volume laag of op trilstand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haar telefoon staat niet op stillemodus?:P

je moet anders eens kijken bij je instellingen en dan je profielen enzo. daarbij kan ingesteld staan dat de tel op stil staat of geluid gedempt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Umm, nee, als ze de telefoon wel hoort overgaan als een ander haar belt, dan neem ik aan dat het geluid niet uit is geschakeld...
.. dan heeft ze voor jou nummer een apart bel-profiel aangemaakt. Hierin staat misschien een ander melodietje, lager volume, etc.

Ik zou daar eens even kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor jouw nummer is waarschijnlijk iets anders ingesteld, dan weet ze gelijk dat jij beld. Misschien heeft ze ingesteld dat als jij belt, dat ie dan een hele zachte ringtone laat horen, maar dat je die dan niet hoort ;)
nouja, succes ermee