Blackberry torch 9800 of Nokia E5?

Ik wil een cadeu kopen voor mijn broer maar ik wil weten welke het beste is. Bijna alle twee heeft de zelfde eigenschappen.

Nokia E5:
Specificaties
- Simlock-vrij
- Qwerty toetsenbord
- 5.0 megapixel camera
- Camera met digital zoom, autofocus en flitser
- Geheugen uitbreidbaar met micro SD tot 32GB
- Handsfree-functie
- Quad-band toestel
- MP3-speler en FM-radio
- Symbian OS
- Wi-Fi
- Tot 10 mailaccounts instelbaar (hotmail, gmail, yahoo mail etc.
- IM services beschikbaar zoals MSN
- Social networks geintegreerd (Twitter, Facebook)
- Gratis a-GPS navigatie met Ovi Maps
- Duizenden apps in de Ovi store
- Geen 16 dagen omruilgarantie
- 24 maanden garantie

Blackberry 9800 torch kennen jullie wel he?

Maar nokia e5 is niet zo duur als blackberry.

Wie kan mij helpen met kiezen!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Blackberry is een dure merk telefoon. Zoals je weet is een merk artikel altijd duurder omdat je betaald voor het merk. Dat wil niet zeggen dat nokia geen goed merk is, en daarom slechter zou zijn. Ik zou uiteindelijk toch de nokia nemen. Ik heb ooit een blackberry getest en het werk op zijn zachts gezegd heel onhandig. Nokia biedt vele apps aan, en nokia heeft veel meer ervaring op het gebied van telefoons. Als je nog vragen hebt, laat het maar weten.