Hier kan je een opzegbrief printen:

http://www.abonnementenopzeggen.nl/paginas/categorieen/telefonie/Kpn_hi_20/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou gewoon even bellen naar KPN / Hi. Dan heb je direct contact en kun je het gelijk opzeggen en een eind datum afspreken.

Hoef je niets in te vullen en/of te wachten.

Dat heb ik gedaan voor al mijn vorige abonnementen in ieder geval, maar heb nog nooit een abo bij Hi gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volg de onderstaande link....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit er zelf ook mee. Heb de helpdesk gebeld: 1200, en gevraagd wanneer ik kan opzeggen. Het moet n.l. drie maanden voor de einddatum worden opgezegd.
Ik ga van een abonnement naar een prepaid, met behoud van mijn nummer.