Volgens mij wel, maar ze mogen je gegevens gebruiken voor advertenties.
Hier een deel van de disclaimer:

Door het versturen van een Bel-me-sms verklaart de gebruiker akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden. Uw mobiele telefoonnummer en/of andere persoonsgegevens die verkregen worden in verband met het gebruik van de dienst zullen vertrouwelijk en conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens worden behandeld. Om gebruik te kunnen maken van deze dient geeft de gebruiker op voorhand toestemming dat voornoemde gegevens na afloop (van het gebruik van de dienst) voor promotionele doeleinden kunnen worden gebruikt. Telconnect heeft het recht de gebruiker van de dienst binnen zes (6) maanden na het
laatste gebruik telefonisch of per sms te benaderen.

Toegevoegd na 48 seconden:
Het is mogelijk dat 8008 (Telconnect) een advertentie plaatst in de afleverbevestiging van uw verzoek.
Dit is een extra, commercieel bericht. Dit bericht is gratis en komt van 8008 (Telconnect).