Zijn oplaadbare batterijen er ook in verschillende kwaliteiten?

Als ik nieuwe oplaadbare (penlight) batterijen voor een telefoon nodig heb, zijn er dan nog eventuele kwaliteitsverschillen waar ik op moet letten?

Is er een merk of type/soort wat er positief uitspringt?

paulus811
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De beste kwaliteit oplaadbare batterijen zijn dan Eneloop en GP, deze lopen bijna niet leeg en gaan dus veel langer mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord. In de consumentengids van deze week staat toevallig een test van oplaadbare batterijen. GP komt daar als winnaar uit.

Andere antwoorden (4)

zeker weten zijn er verschillen.
probeer zo mogelijk een soortgelijke te pakken te krijgen.
het luistert zeker met een telefoon nauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, er is verschil.

Kijk op de batterij wat er staat:
NiCd of NiMH of Lithium-ion
Gebruikstijd, bewaartijd en capaciteit verschillen.

Hier zie je een tabel:
http://www.eenmanierom.nl/oplaadbare-batterijen-soorten-en-kenmerken-te-onderscheiden/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let vooral ook op de capaciteit. Er zijn penlights (AA) van 1000mAh, maar ook van 2700 mAh. Het verschil zit hem in de batterijduur, dus hoelang je ermee doet voordat ze weer opgeladen moeten worden.
bamibal
13 jaar geleden
Mijn mening ja ik had batterrijen van de aldi direct leeg terwijl die van de action wel goed zijn maar gaan weer snel lekken