hoe kan ik mijn iphone 3g sneller laten werken

mijn iphone wordt de laatste tijd steeds trager en reageert soms helemaal niet op mijn bewegingen. wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zet je IPhone uit en reset hem dan door de home-button en de aan/uit knop tegelijkertijd ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden. Doe dit gewoon 1x per week.
Installeer de gratis App "System Lite" om de status van je telefoon te bekijken. Hier kun je zien hoe het met het geheugen, harde schijf etc. gesteld is van je IPhone. Echt een aanrader.
Gebruik verder zowiezo een App om 1x per week geheugen vrij te maken. Deze App's zijn ook gratis te verkrijgen in de App store. Succes!

Marco Jansen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je iPhone eens helemaal uitzetten en opnieuw opstarten (bovenste knop gedrukt houden) of een memory app installeren die het niet-gebruikte geheugen vrijmaakt.