Bij een bedrijf waar ze ook een simlock verwijderen, kunnen ze ook voor weinig een upgrade doen. Safe wel vooraf al je gegevens want ze worden niet bewward.

Toegevoegd na 1 uur:
bewward=bewaard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Ténzij je het risico op een 'bricked' toestel en een verlies van je garantie wilt lopen niet. Dan zul je nog over aardig wat handigheid met telefoons en computers moeten beschikken. Als je willens en wetens je toestel een upgrade wilt geven kun je dan met behulp van verschillende sites zoals 'XDA-developers.net' een eigen rom maken. Hier gaat alleen zo enorm veel werk in zitten dat dit geen doen is.

LG heeft inderdaad aangekondigd een update naar Android 1.6 te gaan doen, maar zij hebben dit later weer ingetrokken las ik op een bericht geplaatst op Androidworld.nl:

...Met de zeer aantrekkelijk geprijsde GW620 heeft LG de Android-smartphone bereikbaar gemaakt voor de massa. De huidige 1.5-Android-versie op de GW620 zou gevolgd worden door een 1.6 upgrade. LG ziet echter onvoldoende noodzaak om deze upgrade door te voeren voor de GW620 en heeft zodoende besloten hiervan af te zien.

De volledige tekst kun je via de bron bereiken.