Hoe instellingen van sony ericsson xperia verwijderen

is er een mogelijkheid om alle door mij gedane instellingen in een keer te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Voor de android versie:
Ga naar: Instellingen -> Privacy -> Terugzetten op fabrieksinstellingen.

Vervolgens wordt de telefoon geformatteerd en worden alle gegevens en instellingen gewist. Maar: je sd kaart wordt niet geformatteerd; dat moet je zelf nog doen.

Voor de windows-versie

Start -> Instellingen -> Systeem -> Alle data verwijderen

Druk vervolgens '1234' en op ok en dan zal alle data verwijderd worden.

Zie ook de bron voor nog meer manieren met een Winmo toestel.