Waarom is het pingen van blackberry populair geworden?

Je had al eerder smartphones, je had al eerder internet voor je mobiel en je had ook al eerder bijvoorbeeld MSN op je mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Omdat je via het internet berichten/foto's kan gratis kan versturen en de ontvanger hoeft niet online te zijn. Wat bij msn wel moet.

Het werkt met een push systeem, dwz dat zodra de ontvanger verbinding heeft met het internet onvangt hij/zij het bericht.

En als ik hoor hoeveel sms berichten de jeugd verstuurt, kan dit een behoorlijke besparing opleveren. Een collegaatje van me verstuurt ruim 1000 sms berichten per maand, dat is €60,- als een sms 6ct kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat het nieuw is. Heel veel mensen willen erbij horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het GRATIS was ............ dat heeft veel jongere mensen over de streep getrokken.
ook omdat het gecodeerd is , en dus veilig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt dan wel mobiel internet nodig, maar het gebruik is gratis.
In principe heeft het dezelfde functie als e-mailen.
Je hebt internet en je verstuurt berichten naar elkaar.
Alleen is het nu wat compacter geworden. Niet alleen Ping wordt/is populair, maar ook WhatsApp (deze werkt op de iPhone, Blackberry, Android toestellen en Symbian (Nokia/Samsung) toestellen