Nee, dat kan niet meer. Ten eerste kom je niet aan het nummer. De cellen zelf bellen zonder nummeridentificatie en de nummers zijn geheim. Als het je wel zou hebben, zou de telefoon niet overgaan. Vroeger was dat anders, toen stond zelfs het nummer op de telefoon vermeld.
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, dat kan zeker. Als je het nummer van die betreffende telefooncel weet kun je vanaf iedere andere telefoon bellen. Dit heb ik wel vaker moeten doen in de tijd dat er nog geen mobieltjes waren en mijn collega was onderweg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Only in America. Telefoonnummer staat op het toestel

net geprobeerd hier in Leuven, België. Ik belde in een telefooncel naar mn mobiel. Toen kreeg ik daar een telefoonnummer te zien. Die heb ik terug gebeld, maar helaas.
Tu-tu-tuuuu Tu-tu-tuuuu Tu-tu-tuuuu
13 jaar geleden
Ja dat kan. Alweer 15 jaar geleden liet ik mij opbellen in Portugal in een telefooncel. Daar stond het nummer van de cel in de cel. Dat was veel goedkoper dan vanuit die cel naar Nederland bellen.
Het kan ook naar cellen in andere landen, alleen al om die telefooncellen te testen of ze het goed doen. Maar vaak zijn die nummers geheim.