LG pop, LG Cookie of Samsung Star?

Welk van de drie is het meest aan te raden? Of iemand een ander idee? Max. 80 euro! Touchscreen.

Toegevoegd na 32 seconden:
(prepaid of simlock-vrij)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik heb een Samsung Star. Hij bevalt erg goed! Het touchscreen werkt prima en hij is makkelijk in het gebruik. Het enige nadeel is dat hij soms uit zichzelf van de vergrendeling af gaat. Dan haal ik m'n telefoon tevoorschijn en dan staat er bijvoorbeeld opeens een internetsite in beeld.
Verder een fijne telefoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij instellingen, naar slim ontgrendelen gaat, moet je dat uitschakelen. Dit scheelt wel.
Het is verder wel een fijne telefoon.
Ik heb een LG Cookie. Brak mobieltje. Niet doen. Dochter heeft een Samsung Star. Fijn dingetje, zeker in de querty-variant, maar die is wel ietsje duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 2 keer een LG Pop gehad.
De eerste heeft één dag gewerkt, de tweede heeft het maar liefst een hele week volgehouden...
Echte troep dus. Niet doen.