Welke telefoon is beter de Samsung Galaxy S i9000 of een HTC Desire o.i.d.?

Ik wil graag weten welke telefoon ik het beste kan nemen bij een abonnement en of er veel prijsverschil in zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

zelf zou ik kiezen voor de htc desire. htc is over het algemeen erg snel met updates enz. Maar je kunt ook voor de nieuwe htc desire hd of htc desire Z. die beschikken standard al over android 2.2 en hebben ook de nieuwe htc sense waardoor je via je computer je telefoon kunt overlaten gaan als je hem kwijt bent. kijk anders even op www.tweakers.net of www.nieuwemobiel.nl voor reviews.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb de htc legend en ben er helemaal blij mee! Handig menu, haarscherp beeld, accu gaat ruim een dag mee.. Kijk anders eens op WWW.kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een htc desire. Nu twee maanden in gebruik in combinatie met onbeperkt snel internet van Hi. Ben erg tevreden en vooral het downloaden van applicaties via de app market met android ben ik ontzettend blij mee!
De samsung ken ik niet dus daar kan ik je niet verder bij helpen. Op sites als kieskeurig zou je inderdaad even kunnen kijken maar ook op bijv de site van Hi kun je kijken hoe telefoons beoordeelt worden en wat men er van vindt! Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk anders ook even op bellen.com, daar kun.je ook vergelijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
htc is heel erg handig met internet en andere zakelijke dingen