Kan ik een back up van de ene ipod touch op een andere ipod touch zetten.

Ik heb onlangs een ipod touch 3g gekocht, dit was de laatste in de winkel en dus de 'tester'. Ik kan op dit moment niet downloaden via de appstore op de ipod ook al ben ik aangemeld, updaten lukt wel. Ik denk dat dit komt, omdat er een demo versie opstaat. Ik heb een screensaver met een demo filmpje die ik niet kan wissen, heb het halve werknemers bestand van apple de telefoonnummers (nep?). En volgens mij heb ik ook verschillende mogelijkheden niet. Als ik een nieuwe os versie installeer blijft dit allemaal zo.

Mijn vraag is dus kan ik dit veranderen door een back-up van de ene ipod op de mijne te zetten? En kan dit misschien ook met een gejailbreakte ipod backup?

Bedankt alvast:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet je iPod aansluiten op iTunes, en dan laten herstellen naar fabrieksinstellingen.
Klik links in de balk van iTunes op je iPod, en dan doe je shift+klik op de knop herstellen.
Nu kun je zelf kiezen welk bestand gebruikt wordt om je iPod te herstellen.
Als het goed is kun je dan het backup bestand selecteren die je eerder hebt gemaakt van de andere iPod.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zelf had ik gehad dat mijn oude ipod kapot ging , ik kocht precies dezelfde mar dan van een andere generatie , wat deed ik nou , ik had de oude wel vaak aan de computer aangesloten en hij synchroniseert automatisch , daarmee maakt hij ook back ups van je ipod , als je later een andere ipod erop aansluit kan je de verse herstellen ( dan herstel je hem naar je oude ipod vanuit die backup)

Toegevoegd na 27 seconden:
verse = versie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet in die iPod touch gaan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Wis alle inhoud en Instellingen > Wis iPod.
Als je dat hebt gedaan kun je 'm met je eigen iTunes synchroniseren en dan zet hij alles van je andere iPod erop.